Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Dan mag je, mits *onbeschadigd, *ongedragen, *ongewassen, en met nog aangehecht label, binnen 14 werkdagen retourneren. De retour kosten zijn voor eigen rekening.

Laat ons in een email weten wat de reden van uw retour is.

Gelieve in het retourpakket uw bankrekening nummer te vermelden, dan storten wij, van zodra wij uw retourpakket en het geld van onze betaalpartner Mollie ontvangen hebben, het betreffende bedrag meteen terug op uw rekening.

Bij bestellingen die met Creditcard betaald zijn betalen wij terug wanneer wij het geld van onze betaalpartner Mollie ontvangen hebben, wat langer duurt dan bij bancontact betaling, en wanneer u ons per mail uw rekeningnummer heeft laten weten, aangezien een automatische cashback ons 25 euro kost!

Let op! Zonder aanmelding van uw retour recht kunnen wij de retour melding niet in behandeling nemen!

Zodra wij op de hoogte zijn dat u gebruik wilt maken van uw retour recht heeft u 14 dagen de tijd om het pakket retour te zenden aan Carisma. 
Zorg voor een goede verpakking  waar het retour label duidelijk op aangebracht wordt. Niet-identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender.
Voor het risico van een retourzending bent u als klant zelf verantwoordelijk. 

Na ontvangst van de retourzending zullen wij deze verwerken.  Carisma zal beoordelen of de Producten *onbeschadigd, *ongedragen, *ongewassen, en met nog aangehecht label aan Carisma zijn teruggezonden. Indien dat het geval is zal Cecile Kleding NV de koopprijs van de producten binnen 14 dagen aan de klant terugbetalen. Cecile Kleding NV zal overgaan tot terug betaling nadat we de goederen retour hebben gekregen. Je ontvangt per e-mail een bevestiging. Wanneer een bestelling gedeeltelijk retour komt zal enkel de koopprijs van de geretourneerde artikelen verwerkt worden. Eventueel betaalde verzendkosten worden nooit terugbetaald.

 

* Als klant mag u het product uitpakken, om het te passen en de belangrijkste kenmerken te controleren. Is er slijtage of schade opgetreden die Carisma kan aantonen, dan is Carisma gerechtigd die schade te verrekenen met het terug te storten bedrag. Deze schade moet ontstaan zijn doordat u als consument meer heeft gedaan met het product dan nodig is om te beoordelen of u het wil houden.